Katarína Pekáriková

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu

Adaptation of the Starbucks Coffee Company marketing strategy on the Czech market
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu. Její teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku společnosti z hlediska historického vývoje, klíčových hodnot, identity značky a positioningu. Také je zde prezentována celosvětová strategie firmy, formy vstupu na zahraniční trhy a požadavky na perspektivního obchodního partnera. Praktická část se soustředí …více
Abstract:
Purpose of this diploma thesis is Starbucks marketing strategy analysis on the Czech market. Theoretical part focuses primarily on company characteristics with regard to its historical development, key values, brand identity and positioning. This also covers company's global strategy, ways of international expansion and requirements for perspective business partner. Practical part analyses Czech market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2009
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9517