Motivace a zkušenosti mužů a žen na pozici asistenta pedagoga – Kristýna HALDOVÁ
Kristýna HALDOVÁ
Bachelor's thesis
Motivace a zkušenosti mužů a žen na pozici asistenta pedagoga
Motivation and experience of men and women as teacher assistant
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá motivací a zkušenostmi mužů a žen na pozici asistenta pedagoga. Cílem je najít rozdíly, shody, motivaci, zkušenosti, pohledy a postřehy na práci asistenta pedagoga z pohledu mužů a žen. V teoretické části se zaměřujeme na velkou oblast, a to na profesi asistent pedagoga, kdy jsme se dopodrobna zaměřili na pojem asistent pedagoga, jeho postavení v legislativě, podpůrná opatření …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the motivation and experiences of men and women working as teaching assistants. The aim is to find differences, congruence, motivation, experiences, perspectives and insights on the work of a teaching assistant from the point of view of men and women. In the theoretical part, I focus on a large area, namely the profession of teaching assistant, with main focus being put …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALDOVÁ, Kristýna. Motivace a zkušenosti mužů a žen na pozici asistenta pedagoga. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - preceptorship
Práce na příbuzné téma
-
Podpůrné skupiny pro rodinné pečující o seniory s Alzheimerovou chorobou
Eva MACHOVÁ -
Podpůrné a ohrožující aspekty v úsilí abstinujících alkoholiků o zachování trvalé abstinence.
Pavel LAHODA -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Mária TOPIARZOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Podpůrná opatření při narušení schopnosti zletilého právně jednat
Nicole Vágnerová -
Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
Petra Tužilová -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva