Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu – Pavla Veverková
Pavla Veverková
Bachelor's thesis
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Brand, visual and marketing communication of the hotel- type accommodation facility
Abstract:
Tato bakalářská práce je reálný projekt, který postupně nabývá své podoby v rámci celkové renovace ubytovacího objektu. Cílem projektu je vytvoření loga, vizuální identity a marketingové komunikace pro ubytovací zařízení penzionu ve městě Chřibská. Penzion představuje kombinaci moderny s historií, které se prolínají a s celou komunikací pak sjednocují doprovázející hlavní myšlenkou. Teoretická část …moreAbstract:
This bachelor's thesis is a real project, which is gradually gaining its form within the overall renovation. The aim of the project is to create a logo, visual identity and marketing communication for the accommodation facility of the pension in the town of Chřibská. It represents a combination of modernity with history, which intertwines and unifies the whole with the accompanying communication the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: MgA. Miroslav Roubíček
- Reader: Joachim Rindler, doc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEVERKOVÁ, Pavla. \textit{Značka, vizuální a~marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rogus1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights