Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu – Pavla Veverková
Pavla Veverková
Bakalářská práce
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Brand, visual and marketing communication of the hotel- type accommodation facility
Anotace:
Tato bakalářská práce je reálný projekt, který postupně nabývá své podoby v rámci celkové renovace ubytovacího objektu. Cílem projektu je vytvoření loga, vizuální identity a marketingové komunikace pro ubytovací zařízení penzionu ve městě Chřibská. Penzion představuje kombinaci moderny s historií, které se prolínají a s celou komunikací pak sjednocují doprovázející hlavní myšlenkou. Teoretická část …víceAbstract:
This bachelor's thesis is a real project, which is gradually gaining its form within the overall renovation. The aim of the project is to create a logo, visual identity and marketing communication for the accommodation facility of the pension in the town of Chřibská. It represents a combination of modernity with history, which intertwines and unifies the whole with the accompanying communication the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: MgA. Miroslav Roubíček
- Oponent: Joachim Rindler, doc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda
Název
Vložil
Vloženo
Práva