E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace) – Natálie Pechová
Natálie Pechová
Bachelor's thesis
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
E-commerce and other sales channels as a business trend (logistics, communication)
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast E-commerce tedy na online nakupování. V práci je popsána funkce internetu jakožto zprostředkovatele E-commerce. Dále následuje zaměření se na definice obchodu společně s logistikou jako samostatný celek pro vytvoření různých transakcí. Popis online světa z hlediska webových stránek, sociálních sítí a e-shopů. Definice jistých náležitostí týkajících se online …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the E-commerce area of online shopping. The work describes the internet's function as an E-commerce broker. Next comes the focus on the definition of trade together with logistics as a separate unit for the creation of different transactions. Description of the online world in terms of websites, social networks and e-shops. Definition of certain elements relating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d8ww8/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHOVÁ, Natálie. \textit{E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/roitj8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Využitelnost parcel boxů z pohledu preferencí zákazníků e-commerce
Pavel Ducháček -
Trend prudkého růstu e-commerce v Latinské Americe a s tím spojená expanze v logistickém sektoru
Elena Kiseleva -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael