Natia Tisoňová Sekhniashvili

Diplomová práce

Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz

Proposal of online marketing strategy for e-shop HezčíSpánek.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, konkrétněji návrhem online marketingové strategie pro e-shop dle metodologie modelu See-Think-Do-Care. Dále popisuje strategický marketingový proces a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je navržení efektivní marketingové strategie pro internetový obchod HezčíSpánek.cz dle frameworku STDC. Na základě kvalitativního výzkumu byly navrženy …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy, more specifically on the design of an online marketing strategy for an e-shop according to the methodology of the See-Think-Do-Care model. It also describes the strategic marketing process and online marketing channels. The main goal of this thesis is to design an effective marketing strategy for the online store HezčíSpánek.cz according to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83847

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management