Faktory související s nárůstem počtu singlů narozených v generaci Y v České republice – Bc. Jaroslav Ševeček
Bc. Jaroslav Ševeček
Diplomová práce
Faktory související s nárůstem počtu singlů narozených v generaci Y v České republice
Factors related to the increase in the number of singles in Y generation in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem singlů, když se snaží identifikovat faktory, jež by stály za nárůstem počtu singlů v posledních několika dekádách. Jako singl je pro účely práce definován jedinec ve věku 18-37 let, jež nemá partnera a zároveň žije v České republice. Singl je vymezen takto úzce, jelikož práce si klade za cíl vysvětlit nárůst počtu singlů, u nichž se tento status nedá primárně vysvětlit …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the topic of singles. It aims to identify the factors by which we could explain the growing number of singles in recent decades. For the purposes of this paper, single is defined as a partner-less individual aged between 18-37 living in the Czech Republic. This definition is used because the goal is to explain the growing number of singles among the age category in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lfa6k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2020
- Vedoucí: M.A. Beatrice Elena Chromková Manea, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Tomáš Doseděl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová