Ing. Karel Jelínek

Bakalářská práce

Interní nebo externí kontaktní centrum v bankách /finančních institucích

Anotace:
Boj o klienty probíhající v současném světě staví firmy před nové výzvy ve všech oblastech podnikání. Dlouhodobě úspěšné udržení si místa na trhu vyžaduje především dobrou znalost svých zákazníků, zájem o jejich trvale se měnící potřeby, sledování úrovně jejich spokojenosti a nabídku kompletního servisu k poskytovaným službám a produktům. Jaké prostředky a technologie lze použít? Nabízí se mnoho variant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Dana Herciková
  • Oponent: Ing. Martina Marková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS