Ing. Eva Ostrovská
Master's thesis
Image města Brna ve vědomí jeho obyvatel
City of Brno Image as a Reflection in the Citizens Mind
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza image města Brna ve vědomí jeho obyvatel. Úvod práce je zaměřen na teoretické poznatky týkající se image jako celku a image míst. Na teoretickou část navazuje část praktická zabývající se analýzou Strategie pro Brno, formulací žádoucího obsahu image města Brna a analýzou image města Brna ve vědomí jeho obyvatel. Následuje srovnání současné image s žádoucím obsahem …moreAbstract:
The main object of this diploma thesis is to analyze city of Brno image as a reflection of the citizen mind. The first part of this thesis is focused on theory connected with image as o whole and place’s image. In the practical part of this thesis are analyzed Strategie pro Brno (Strategy for Brno), formulized desirable image of Brno and analyzed image of Brno in citizen mind. The desirable image of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/atxk7/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Reader: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
The Image of the Madonna della Clemenza and its Functions
Řezáčová Řezáčová -
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
Lukáš Ondráček -
Image a vizualizace města Brna
Lenka Folwarczná -
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Tereza Ostřanská -
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Kristýna Jurková -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Pavel Vlášek -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková