Image města Brna ve vědomí jeho obyvatel – Ing. Eva Ostrovská
Ing. Eva Ostrovská
Master's thesis
Image města Brna ve vědomí jeho obyvatel
City of Brno Image as a Reflection in the Citizens Mind
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza image města Brna ve vědomí jeho obyvatel. Úvod práce je zaměřen na teoretické poznatky týkající se image jako celku a image míst. Na teoretickou část navazuje část praktická zabývající se analýzou Strategie pro Brno, formulací žádoucího obsahu image města Brna a analýzou image města Brna ve vědomí jeho obyvatel. Následuje srovnání současné image s žádoucím obsahem …viacAbstract:
The main object of this diploma thesis is to analyze city of Brno image as a reflection of the citizen mind. The first part of this thesis is focused on theory connected with image as o whole and place’s image. In the practical part of this thesis are analyzed Strategie pro Brno (Strategy for Brno), formulized desirable image of Brno and analyzed image of Brno in citizen mind. The desirable image of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/atxk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Oponent: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Práce na příbuzné téma
-
The Image of the Madonna della Clemenza and its Functions
Řezáčová Řezáčová -
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
Lukáš Ondráček -
Image a vizualizace města Brna
Lenka Folwarczná -
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Tereza Ostřanská -
Image města Brna v kontextu cestovního ruchu
Kristýna Jurková -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Pavel Vlášek -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková