Bc. Lucia Candráková

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading Advertising
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem klamavé reklamy. V rámci teoretické části je nejprve analyzována česká úprava práva nekalé soutěže, jehož je klamavá reklama součástí. Jedná se především o nutný vstup do problematiky tak, aby bylo možné přistoupit k samotné analýze klamavé reklamy. Poté je již vymezen pojem klamavé reklamy a pojmosloví související. Práce se dotýká jak českého právního …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of misleading advertising. In the theoretical part, the Czech regulation of unfair competition, which is the part of misleading advertising, is analyzed. This is essentially a necessary input into the the issue to proceed into the analysis of misleading advertising. Then, the notion of misleading advertising and related terminology, are already defined. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace