Bc. Lucia Candráková
Diplomová práce
Klamavá reklama
Misleading Advertising
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem klamavé reklamy. V rámci teoretické části je nejprve analyzována česká úprava práva nekalé soutěže, jehož je klamavá reklama součástí. Jedná se především o nutný vstup do problematiky tak, aby bylo možné přistoupit k samotné analýze klamavé reklamy. Poté je již vymezen pojem klamavé reklamy a pojmosloví související. Práce se dotýká jak českého právního …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of misleading advertising. In the theoretical part, the Czech regulation of unfair competition, which is the part of misleading advertising, is analyzed. This is essentially a necessary input into the the issue to proceed into the analysis of misleading advertising. Then, the notion of misleading advertising and related terminology, are already defined. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u635o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Regulace klamavé reklamy
Kateřina Kysučanová -
Česká právní úprava klamavé a srovnávací reklamy a její role v hospodářské soutěži
Alexandra ŠRÁMKOVÁ -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Klamavá reklama
Lucie Cukrová