Bernard Polák
Bachelor's thesis
Tvorba ceny ve vybrané společnosti
Making Prices in a Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku cenotvorby ve společnosti RB STAV plus s.r.o., která podniká v oboru stavebnictví. Cílem práce je provedení analýzy a zhodnocení tvorby ceny ve vybrané společnosti u dvou vybraných a již zrealizovaných zakázek. Na základně vyhodnocení a využívání cenové tvorby jsou nově definovány změny v procesu tvorby ceny v před realizační fázi až po následně konečnou …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the issue of pricing in the company RB STAV plus s.r.o., which operates in the field of construction. The objective of the thesis is to perform an analysis and evaluation of price formation in a selected company for two selected and already realized orders. Based on the evaluation and use of price setting, changes in the pricing process are newly defined in the pre …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141623
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Markéta Laštůvková
- Oponent: Dita Szilvásiová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová