Rozvíjení čtenářství žáků ZŠ v dílnách čtení – Bc. Stanislava STARZOVÁ
Bc. Stanislava STARZOVÁ
Bachelor's thesis
Rozvíjení čtenářství žáků ZŠ v dílnách čtení
The Developing of Reading the Basic School´s Children
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností. Popisuje současný stav čtenářství v České republice a seznamuje s některými výzkumy. V praktické části popisuje zavádění dílny čtení do výuky jako komplexu metod pro rozvoj čtenářské gramotnosti. Představuje některé dílčí metody, které pomáhají žákům pracovat s textem, pochopit hlubší souvislosti a z textu vyvozovat. Shrnuje poznatky z půlročního …viacAbstract:
This bachelor thesis is about reader?s literacy. It describes temporal situation of reading in the Czech Republic and presents some of the researches. In the practical part there is a description of introduction of the readig workshop as a complex of methods for the developing of reader?s literacy. It presents some of the partial methods how to work with texts, understand to more difficult connection …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Zverejniť od: 16. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
- Vedúci: Doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STARZOVÁ, Stanislava. Rozvíjení čtenářství žáků ZŠ v dílnách čtení. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / matematika - český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Význam dílen čtení pro podporu čtenářství pubescentů
Petra Macháňová -
Dílny čtení a rozvíjení dětského čtenářství
Silvie KAREŠOVÁ