Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví – Bc. Aneta Červinková
Bc. Aneta Červinková
Bakalářská práce
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Analysis of a selected customer segment from the perspective of the current hospitality industry
Anotace:
Segmentace trhu a chování zákazníků je nutným předpokladem pro úspěšný chod firmy. V této práci se konkrétně zaměříme na cestovní kanceláře. Tato bakalářská práce na téma „Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví“ se zabývá popisem segmentu rodin s dětmi v současném hotelnictví a cestovním ruchu. Cílem práce je vytvořit profil tržního segmentu rodiny s dětmi, zjistit …víceAbstract:
Market segmentation and customer behavior are a necessary prerequisite for successful company operation. In this Thesis, we are going to focus on travel agencies. This Bachelor Thesis is called “Analysis of a selected customer segment from the perspective of the current hospitality industry ” and describes the segment of families with children in today’s hospitality and tourism industry. The objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l50li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVINKOVÁ, Aneta. \textit{Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rpwkx6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch ve spolkové zemi Salcbursko
Veronika Bírová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Průzkum vybraných aspektů na trhu cestovního ruchu v oblasti zprostředkovatelských služeb
Tereza HRUŠKOVÁ -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Traditional travel agency in competition with online agency
Meri Grigolia