Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví – Bc. Aneta Červinková
Bc. Aneta Červinková
Bachelor's thesis
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Analysis of a selected customer segment from the perspective of the current hospitality industry
Abstract:
Segmentace trhu a chování zákazníků je nutným předpokladem pro úspěšný chod firmy. V této práci se konkrétně zaměříme na cestovní kanceláře. Tato bakalářská práce na téma „Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví“ se zabývá popisem segmentu rodin s dětmi v současném hotelnictví a cestovním ruchu. Cílem práce je vytvořit profil tržního segmentu rodiny s dětmi, zjistit …moreAbstract:
Market segmentation and customer behavior are a necessary prerequisite for successful company operation. In this Thesis, we are going to focus on travel agencies. This Bachelor Thesis is called “Analysis of a selected customer segment from the perspective of the current hospitality industry ” and describes the segment of families with children in today’s hospitality and tourism industry. The objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l50li/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Jan Mastný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Cestovní ruch ve spolkové zemi Salcbursko
Veronika Bírová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Průzkum vybraných aspektů na trhu cestovního ruchu v oblasti zprostředkovatelských služeb
Tereza HRUŠKOVÁ -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Liubov Vasilieva -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Traditional travel agency in competition with online agency
Meri Grigolia