Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy – Bc. Daniel Váňa
Bc. Daniel Váňa
Master's thesis
Marketingový plán a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy
Marketing plan and its application in the practice of family business
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je zpracování marketingového plánu a jeho uplatnění v praxi rodinné firmy. Tato práce může posloužit majitelům firmy k dosažení vyšších tržeb a zlepšit propagaci jejich obchodu. Práce je rozdělena na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická východiska jsou zaměřena na vysvětlení rodinného podnikání, marketing a marketing 4.0, kde jsou popsány nástroje marketingové …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis is to elaborate on a marketing plan and its application in the family business. This work can help business owners achieve higher sales and improve their business. The thesis is divided into the theoretical basis and practical part. The theoretical basic are focused on explanation of family business, marketing and marketing 4.0, where tools of marketing strategy are described …moreKeywords
Rodinný podnik SWOT analýza Porterova analýza pěti sil PESTLE analýza konkurence marketingový plán marketing marketingový mix proces STP zákazníci maloobchod tržby Family company SWOT analysis Porter's analysis five forces PESTLE analysis competition marketing plan marketing mix process STP customers retail sales
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z6owg/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Andrea Tomášková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
ESG audit of I.C.J., s.r.o.
Anastasiya Shalahava -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Analýza určujících výrobních faktorů podniku
Jakub Krajč -
Analýza marketingové kampaně klubu Basket Brno v sezóně 2021/2022
Kristýna Navrátilová