Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Lucie Zábranská
Lucie Zábranská
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů marketingového mixu ve firmě PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. Nástroje jsou zkoumány jednotlivě a cílem je zjistit, které z nich jsou pro sledovanou společnost nejvíce přínosné a které naopak žádají inovace. V rámci metodického postupu jsou v práci provedeny SWOT analýza, BCG matice a Porterova analýza konkurenčního prostředí. Dále je využito anketového …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the efficiency od marketing mix in the company PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. Marketing mix tools are examined individually and the goal is to find out which of them are most profitable and which of them need inovation. SWOT analysis, BCG matrix and Porter´s five forces analysis were used as well as a survey. The contribution of this thesis is creating of inovative suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vqb8i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu společnosti Landema Group s.r.o.
Daniel Vaňát -
Heureka Group’s growth opportunities in EU markets
Anastasiya Zubovych-Yavorska -
Analýza trhu z pohľadu spoločnosti CarTec Group, a.s.
Martina Lučková -
Analýza trhu z pohľadu spoločnosti CarTec Group a.s.
Martina Lučková -
Stanovení hodnoty podniku VOP GROUP s.r.o.
Barbora Dobrovolná -
Vstup na vybrané zahraniční trhy firmy Bonita Group Service s.r.o.
Radka Pilátová -
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
Thi Ngoc Diep Nguyen -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova