Lucie Zábranská

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je zjištění efektivity nástrojů marketingového mixu ve firmě PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. Nástroje jsou zkoumány jednotlivě a cílem je zjistit, které z nich jsou pro sledovanou společnost nejvíce přínosné a které naopak žádají inovace. V rámci metodického postupu jsou v práci provedeny SWOT analýza, BCG matice a Porterova analýza konkurenčního prostředí. Dále je využito anketového …více
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the efficiency od marketing mix in the company PRVNÍ CHODSKÁ s.r.o. Marketing mix tools are examined individually and the goal is to find out which of them are most profitable and which of them need inovation. SWOT analysis, BCG matrix and Porter´s five forces analysis were used as well as a survey. The contribution of this thesis is creating of inovative suggestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace