The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences – Bc. Anastasia Boldyreva
Bc. Anastasia Boldyreva
Bakalářská práce
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anotace:
Bakalářská práce "Vliv inovací v pivovarnictví na preference spotřebitelů piva" byla provedena na území České republiky mezi občany a obyvateli ČR. Cílem je prozkoumat vliv nových trendů v pivovarské technologii a marketingu na preference českých spotřebitelů piva. Teoretická část seznamuje čtenáře s historickými souvislostmi v dávných dobách a v České republice. Hlavní druhy piva jsou uvedeny a popsány …víceAbstract:
Bachelor thesis “The influence on innovations in brewing on beer consumers’ preferences” was conducted on the territory of the Czech Republic among the Czech citizens and residents. The aim is to explore the influence of emerging trends in brewing technology and marketing on the preferences of Czech beer consumers. Theoretical part provides readers with the historical background in the ancient times …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/alp5u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOLDYREVA, Anastasia. \textit{The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rq2b91/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Selected aspects of household consumer behavior in the context of environmental and technological changes
Martin Hlaváček -
Water footprint of beer industry in the Czech Republic
Almira Niyarova -
The Analysis of Czech Beer Export to Germany
Aneta Čeplová -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Changes of the brewing industry in the Czech Republic after 1989
Tereza Břoušková