Herectví v animaci neboli "Character acting" – Jakub Opočenský
Jakub Opočenský
Bakalářská práce
Herectví v animaci neboli "Character acting"
1. bachelor's thesis: Character Acting in Animation 2. bachelor's film: DEMO - 2D handdrawn animated film
Anotace:
Práce identifikuje a rozebírá aspekty potřebné k úspěšně zrealizovanému hereckému výkonu animované postavy, jakými omezeními médium animace v tomto ohledu trpí a jaké výhody a přednosti naopak poskytuje v rovině technické i narativní. Bakalářský film se zaměřuje na charakterové herectví a akci zasazené do sci-fi prostorů virtuální reality. Avatar hlavní postavy prochází řadou náročných úrovní, které …víceAbstract:
The thesis identifies and analyzes aspects necessary for successfuly realised acting of an animated character, from what limitations the medium of animation suffers in this regard and what advantages and perks it can offer conversely, on both it's technical and narrative level. The bachelor film focuses on character acting and action set within sci-fi environments inside virtual reality. The avatar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Opočenský, Jakub. Herectví v animaci neboli "Character acting" . Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Proměny animace v tvorbě Hermíny Týrlové (analýza prostoru, postav a způsobu animace)
Tereza ŠTĚPÁNKOVÁ -
Proměny animace v tvorbě Hermíny Týrlové (analýza prostoru, postav a způsobu animace)
Tereza ŠTĚPÁNKOVÁ -
Plugin pro nefotorealistické animace humanoidní postavy.
Andrea Navrátilová -
Tvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídy
Michal ŠMÍD -
Pokročilá animace postav
Michal Matýšek -
3D animace postavy v počítačové grafice
Michal Pečenka -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva