Bc. Tereza Klinovská

Bakalářská práce

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertising
Anotace:
Reklama je přítomná všude kolem nás. Působí na nás, ovlivňuje naše myšlenky a mění naše názory, aniž bychom si toho byli kolikrát vědomi. Otázkou je, jak často přemýšlíme o tom, zda je etická? Je to snad pokaždé, když v televizi vidíme nebo v rádiu nějakou slyšíme? Kde jsou nastaveny hranice reklamní tvorby? Jsou vůbec nějaké? Řešením těchto otázek se zabývá tato bakalářská práce. Teoretická část je …více
Abstract:
Advertising is present all around us. It works for us, influences our thoughts and changes our views, without which we would be unaware. The question is how often we think about whether it is ethical? It is always after seeing advertising on TV or hearing it on the radio? Where are the boundaries set of Advertising? Are there any? The solution to these issues considered in this thesis. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma