Ing. Veronika Šilhanová

Bakalářská práce

Etické limity reklamy

Ethical limits in advertising
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poukázat na přítomnost pro spotřebitele z etického hlediska nebezpečné reklamy a nutnost regulace takové reklamy v zájmu zachování svobody jednotlivce a fungování společnosti. Práce se zabývá významem a rolí reklamy a etiky v dnešní společnosti. Dále také rozebírá podoby manipulativní a klamavé reklamy na hranici etiky a objasňuje, jakým způsobem jsou tyto v rozporu s …více
Abstract:
The goal of this Bachelor thesis is to highlight the presence of unethical advertising which is dangerous for consumers and the need to regulate such advertising in order to preserve the freedom of individuals and a normal functioning of the society. The work deals with the importance and role of advertising and ethics in today society. Further it also describes various forms of manipulative and misleading …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní