Bc. Elena Zedková

Bakalářská práce

Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize

Online advertising of cosmetic brands on social networks in times of health and war crisis
Anotace:
Decay se zaměřením na jejich působení na sociálních sítích Facebook, Instagram a Tik Tok. Jelikož se sociální sítě během posledních let staly velmi využívaným komunikačním nástrojem, dá se říci, že komunikace firem v sociálních médiích je dnes téměř nezbytná. Jejich prostřednictvím šíří firmy svůj obsah jednak za účelem podpory své značky, ale zároveň své sledující nabádají k nákupu jejich produktů …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of two cosmetic brands – MAC Cosmetics and Urban Decay with a focus on their operation on the social networks Facebook, Instagram and Tik Tok. As social networks have become a widely used communication tool in recent years, it can be said that communication between companies on social media is almost essential today. Through them, companies distribute their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Filip Johánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma