Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize – Bc. Elena Zedková
Bc. Elena Zedková
Bachelor's thesis
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Online advertising of cosmetic brands on social networks in times of health and war crisis
Abstract:
Decay se zaměřením na jejich působení na sociálních sítích Facebook, Instagram a Tik Tok. Jelikož se sociální sítě během posledních let staly velmi využívaným komunikačním nástrojem, dá se říci, že komunikace firem v sociálních médiích je dnes téměř nezbytná. Jejich prostřednictvím šíří firmy svůj obsah jednak za účelem podpory své značky, ale zároveň své sledující nabádají k nákupu jejich produktů …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of two cosmetic brands – MAC Cosmetics and Urban Decay with a focus on their operation on the social networks Facebook, Instagram and Tik Tok. As social networks have become a widely used communication tool in recent years, it can be said that communication between companies on social media is almost essential today. Through them, companies distribute their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/csoby/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
- Reader: Mgr. Filip Johánek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEDKOVÁ, Elena. \textit{Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rqfno8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media