Ing. Šárka Burdová

Bachelor's thesis

Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA

Analysis strong and weak profiles of company - Travel agency AXIA
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu silných a slabých stránek služeb poskytovaných cestovní kanceláří AXIA. Firma se zabývá organizováním poznávacích a pobytových zájezdů. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti, navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které poedou ke zlepšení služeb firmy.
Abstract:
My bachelor thesis disserts on analyses of strenghts and weaknesses points of customer service in travel agency AXIA. Business activities of the company are organizing and providing of sightseeing tours and vacation visits. Goal of this thesis was at first to analyze and review actual marketing mix of the company and than to propose suggestions for its weak points, in order to improve customer service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní