Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA – Ing. Šárka Burdová
Ing. Šárka Burdová
Bachelor's thesis
Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA
Analysis strong and weak profiles of company - Travel agency AXIA
Anotácia:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu silných a slabých stránek služeb poskytovaných cestovní kanceláří AXIA. Firma se zabývá organizováním poznávacích a pobytových zájezdů. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti, navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které poedou ke zlepšení služeb firmy.Abstract:
My bachelor thesis disserts on analyses of strenghts and weaknesses points of customer service in travel agency AXIA. Business activities of the company are organizing and providing of sightseeing tours and vacation visits. Goal of this thesis was at first to analyze and review actual marketing mix of the company and than to propose suggestions for its weak points, in order to improve customer service …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cwhbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva