PR městské části Praha 5 a využívání komunikačních kanálů – Bc. Petr Maceček
Bc. Petr Maceček
Bakalářská práce
PR městské části Praha 5 a využívání komunikačních kanálů
PR of city district Prague 5 and use of communication channels
Anotace:
Cílem této práce bude zjistit, zda městská část Praha 5 správně komunikuje se svými obyvateli z hlediska Public Relations. Budu zkoumat, zda městská část komunikuje o akutních a aktuálních záležitostech. Komunikaci budu zkoumat především skrze měsíčník Pražská Pětka, kterým městská část komunikuje s širokou veřejností. Nejprve budu charakterizovat městskou část a její komunikaci a následně tuto komunikaci …víceAbstract:
The aim of this work will be to find out whether the Prague 5 district communicates with its inhabitants in terms of Public Relations. I will examine whether the city district communicates on current issues. I will examine communication primarily through the monthly magazine Pětka (Five), through which the city district communicates with the general public. First, I will define he district itself and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yxa2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PR komunikace orgánů veřejné správy
Miloš Drha -
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci
Zdeňka Sukdoláková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Dominika Vachtová -
Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru
Maxim Trojan -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Integrovaná marketingová komunikace města
Jindřich Hloušek -
Návrh systému vnější komunikace MČ Praha 14
Tomáš Novotný -
Rubrika Drobnosti v časopise Naše řeč (se zaměřením na příspěvky věnované anglicismům)
Tereza Živná