Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické – Mgr. Ludmila FALTÝNKOVÁ
Mgr. Ludmila FALTÝNKOVÁ
Disertační práce
Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické
Blended Learning in ESP Teaching at the Tertiary School for Medical Staff
Abstract:
Monitoring and analyzing blended learning in the ESP teaching at the Vocational school for medical staff before, during, and after the Covid-19 pandemic. Main objectives of the work: - Analyze the views and preferences of students on blended and face-to-face learning. - Illustrate the situation in education from the perspective of students and teachers during the first wave of the pandemic. - Reveal …víceAbstract:
Zmapovat a analyzovat blended learning ve výuce odborné - medicínské angličtiny na VOŠ zdravotnické před, v průběhu a po pandemii Covidu-19. Hlavní cíle práce: - Analyzovat pohled a preference studentů na blended a prezenční výuku. - Ilustrovat situaci ve vzdělávání pohledem studentů a učitelů v průběhu první vlny pandemie. - Odhalit didaktické rysy online distanční výuky v průběhu pandemie. - Odhalit …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D., doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALTÝNKOVÁ, Ludmila. Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zpětná vazba na personální útvar za účelem zvýšení jeho významu a efektivity
Dita Krčmová -
Vliv zpětné vazby na písemnou produkci studentů angličtiny pro specifické účely
Blanka Pojslová -
Vplyv pandémie na online komunikáciu – porovnanie Českej republiky a Slovenskej republiky
Tomáš Blahut -
Online Collaborative Work in EFL Classes at Lower-Secondary School
Barbora Babičová -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Jitka Herodková -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Lucie Žilková -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Iva Polišenská -
Volba vhodných digitálních aplikací v souladu s didaktickými principy a tvorbou výuky podle modelu ADDIE
Vladimír Šenflok