Mgr. Ludmila FALTÝNKOVÁ

Disertační práce

Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické

Blended Learning in ESP Teaching at the Tertiary School for Medical Staff
Abstract:
Monitoring and analyzing blended learning in the ESP teaching at the Vocational school for medical staff before, during, and after the Covid-19 pandemic. Main objectives of the work: - Analyze the views and preferences of students on blended and face-to-face learning. - Illustrate the situation in education from the perspective of students and teachers during the first wave of the pandemic. - Reveal …více
Abstract:
Zmapovat a analyzovat blended learning ve výuce odborné - medicínské angličtiny na VOŠ zdravotnické před, v průběhu a po pandemii Covidu-19. Hlavní cíle práce: - Analyzovat pohled a preference studentů na blended a prezenční výuku. - Ilustrovat situaci ve vzdělávání pohledem studentů a učitelů v průběhu první vlny pandemie. - Odhalit didaktické rysy online distanční výuky v průběhu pandemie. - Odhalit …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D., doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FALTÝNKOVÁ, Ludmila. Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta