Vliv obchodní značky na cenu zboží. – Ing. Alžbeta Theiszová
Ing. Alžbeta Theiszová
Bakalářská práce
Vliv obchodní značky na cenu zboží.
The influence of brand on the price of goods
Abstract:
The goal of the submitted thesis: "The influence of brand on the price of goods“ is analyze the price of selected products with using the appropriate tools and determine dependence of price on brand. The first part is devoted to the theoretical description of the brand and brand equity. The second part focuses on the definition of an econometric model that will be used in following analysis. In the …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce „Vplyv obchodní značky na cenu zboží“ je pomocou vhodných nástrojov analyzovať cenu vybraných produktov a určiť závislosť zmeny ceny na značke. Prvá časť práce sa venuje teoretickému popisu značky a jej hodnoty. Druhá časť sa zameriava na definíciu ekonometrického modelu, ktorý bude použitý pri následnej analýze. V tretej časti práce je zostrojený ekonometrický model, interpretované …víceKlíčová slova
Značka cena mobilný telefon econometrický model Brand price mobile phone econometric model
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/puf82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Tomáš Paleta, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomické teorie / Ekonomie