Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel – Jana Hradečná
Jana Hradečná
Diplomová práce
Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5746
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Jana Valentová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5746
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová