Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR. – Adéla Kratochvílová
Adéla Kratochvílová
Bakalářská práce
Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR.
Proposal of a suitable advertising concept of the campaign for Prager Limo based on a semiotic analysis of the most successful beverage campaigns in the Czech Republic.
Anotace:
Cílem práce je zjistit, v čem vězí úspěch nejznámějších reklamních kampaní na nealkoholické nápoje v ČR. K výzkumu bude použita sémiotická analýza. Na základě výsledků bude navržena vhodná reklama pro F.H. Prager (primárně Limo).Abstract:
The aim of the thesis is to find out what stands behind the success of the most famous advertising campaigns for soft drinks in the Czech Republic. Semiotic analysis will be used for the research and based on the results, a suitable advertisement will be designed for F.H. Prager (primarily Limo).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Adéla. \textit{Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v~ČR.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rr8lgl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Anglický jazyk prodeje a přesvědčující formulace v reklamě na internetu a v tisku. Nejpřesvědčivější anglická slova marketingu. Východisko: Lidé kupují na základě emocí.
Petr SPODNIAK -
Sémiotika v marketingové komunikaci
Pavla Reslová -
Estetické zhodnocení vybraných muzikálů Hudební scény Městského divadla v Brně
Marta Dostálová -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Iconoclasm, semiotics of Leninfall
Maksym Toussaint -
A Narrative Analysis of Discursive Representations of Roma Homicide in Hungary
Dóra Dalma -
Analýza brand managementu vybrané značky
Daniela Tomanová