Adéla Kratochvílová

Bakalářská práce

Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR.

Proposal of a suitable advertising concept of the campaign for Prager Limo based on a semiotic analysis of the most successful beverage campaigns in the Czech Republic.
Anotace:
Cílem práce je zjistit, v čem vězí úspěch nejznámějších reklamních kampaní na nealkoholické nápoje v ČR. K výzkumu bude použita sémiotická analýza. Na základě výsledků bude navržena vhodná reklama pro F.H. Prager (primárně Limo).
Abstract:
The aim of the thesis is to find out what stands behind the success of the most famous advertising campaigns for soft drinks in the Czech Republic. Semiotic analysis will be used for the research and based on the results, a suitable advertisement will be designed for F.H. Prager (primarily Limo).
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.