LEGO MINDSTORMS Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání – Bc. Jaroslav Kotlán
Bc. Jaroslav Kotlán
Master's thesis
LEGO MINDSTORMS Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání
LEGO MINDSTORMS Education as a Tool for the Support of Basic Technical Education
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením sady příkladů pro rozšířenou výuku programo-vání na střední škole. Jako zajímavou didaktickou pomůcku jsem vybral laboratorního robo-ta Lego Mindstorms NXT. V teoretické části se budu zabývat možnostmi teoretické výuky a stručnému popisu základ-ních stavebních prvků robota. Na začátku praktické části stručně popíši základy jazyka RobotC a vývojového prostředí …viacAbstract:
This Master's thesis deals with creating a set of examples for extended teaching of pro-gramming in high school. As an interesting teaching educational kit, I chose a Lego Mind-storms NXT robot. The theoretical part will deal with the possibilities of theoretical instruction and a brief description of the basic elements of the robot. I will briefly describe the basics of the language and development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zverejniť od: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTLÁN, Jaroslav. \textit{LEGO MINDSTORMS Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Applied Informatics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rranrk/.
Jak správně citovat práci
Kotlán, Jaroslav. LEGO MINDSTORMS Education jako nástroj podpory základního technického vzdělávání. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
LEGO Mindstorms NXT - využití programovacích prostředí NXT-G a RobotC
Jan BAŤKO -
Programování LEGO MINDSTORMS NXT v prostředí Eclipse.
Zdeněk MAROSZ -
Řídící modul pro robotickou stavebnici LEGO NXT
Lukáš Vaňátko -
Vzdělávací úlohy pro výuku programování na SŠ pomocí systému LEGO Mindstorms NXT a RobotC
Ladislav ŠTRUNC -
Využití stavebnice Lego Mindstorms NXT při výuce bezpečnostních technologií
Martin ŽIDLÍK -
Tvorba úloh v prostředí ROBOT C pro LEGO Mindstorms Education NXT
Adam Machač -
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Lukáš VALIŠ -
Ovládání robota Lego Mindstorms
Martin KULHÁNEK