Bc. Jana Hlivková

Bakalářská práce

Úloha barev při vytváření logotypů

Role of Colors in Creating Logotypes
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is to introduce en issue of lodotypes and selecting colors. It deals with psychological effect of colors and its task is to prove that colors in logotypes do not have only aesthetic character but also they also significantly influence individuals and their perception. It shows strong association of colors with terms which can help to characterize company, the values …více
Abstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je predstaviť problematiku logotypov a volenia farieb. Zaoberá sa psychologickým vplyvom farieb na človeka a má za úlohu dokázať, že farby v logotypoch nemajú len estetický charakter, ale výrazne ovplyvňujú jedincov a ich vnímanie loga a následne aj danej spoločnosti. Poukazuje na silnú asociáciu farieb s pojmami, ktoré môžu napomôcť charakterizovať spoločnosť, hodnoty …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace