Úloha barev při vytváření logotypů – Bc. Jana Hlivková
Bc. Jana Hlivková
Bakalářská práce
Úloha barev při vytváření logotypů
Role of Colors in Creating Logotypes
Abstract:
The subject of this Bachelor thesis is to introduce en issue of lodotypes and selecting colors. It deals with psychological effect of colors and its task is to prove that colors in logotypes do not have only aesthetic character but also they also significantly influence individuals and their perception. It shows strong association of colors with terms which can help to characterize company, the values …víceAbstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je predstaviť problematiku logotypov a volenia farieb. Zaoberá sa psychologickým vplyvom farieb na človeka a má za úlohu dokázať, že farby v logotypoch nemajú len estetický charakter, ale výrazne ovplyvňujú jedincov a ich vnímanie loga a následne aj danej spoločnosti. Poukazuje na silnú asociáciu farieb s pojmami, ktoré môžu napomôcť charakterizovať spoločnosť, hodnoty …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oe65u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
La importancia del aspecto gráfico de los materiales didácticos: comparación de los elementos gráficos del manual Aventura 1 y su versión actualizada Nueva Aventura 1
Eva Trávníčková -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová