Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci – Bc. Markéta JARGUSOVÁ
Bc. Markéta JARGUSOVÁ
Master's thesis
Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci
Principles of linguistic taboo in contemporary media communication
Anotácia:
Obsahem magisterské diplomové práce na téma Principy jazykové tabulace v současné mediální komunikaci je analýza českých reklamních textů, které byly zasaženy tabuovým působením. Cílem práce je charakterizovat tabuové změny, které se podílely na jazykové výstavbě dané reklamy. Práce je vystavěna na principu srovnání reklam, u kterých se tabuové působení zaměřuje na určitou oblast, a to menstruace, …viacAbstract:
The master thesis focused on the analysis of taboo principles in Czech advertising communication. The Aim of the work was to determine the level of using taboo language, and to point out the origin of the taboo change on the background of language, society, advertising and social stereotypes. The work is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, there …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2014
Zverejniť od: 10. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Mgr. Miroslav Vepřek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JARGUSOVÁ, Markéta. Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / Czech Philology
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Marcel Jánský
Názov
Vložil
Vložené
Práva