Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole – Mgr. Renata ŠVAŇHALOVÁ
Mgr. Renata ŠVAŇHALOVÁ
Diplomová práce
Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole
Social skills as an indicator of readiness of children to start compulsory schooling at Montessori School
Anotace:
Diplomová práce seznamuje s pojetím pedagogiky Marie Montessori. V teoretické části práce se rozděluje na tři kapitoly, první je zaměřená na problematiku školní zralosti a připravenosti, druhá polovina kapitoly se věnuje sociálním dovednostem. Druhá kapitola popisuje alternativní školství ve svém obecném rozsahu, jsou zde uvedeny typy jednotlivých škol. Třetí kapitola se zaměřuje na konkrétní alternativní …víceAbstract:
This diploma thesis introduces the concept of pedagogy Marie Montessori. In the theoretical part, the thesis is divided into three chapters, the first is focused on school maturity and preparedness, the second part of the chapter deals with social skills. The second chapter describes alternative education in its general scope, the types of individual schools are listed here. The third chapter focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Eva Šmelová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVAŇHALOVÁ, Renata. \textit{Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rryb4t/.
Jak správně citovat práci
ŠVAŇHALOVÁ, Renata. Sociální dovednosti jako ukazatel připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky v Montessori škole. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Důvody rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Edita Javorská -
Les éléments de la pédagogie Montessori dans l'enseignement du FLE au collège
Amálie Vojáčková -
Příprava dětí na výuku čtení a psaní v Montessori mateřských školách
Milena Malá -
Práce s výukovými pomůckami v matematice na 1. stupni ZŠ v systému Montessori
Marta DROZDOVÁ -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková
Název
Vložil
Vloženo
Práva