Bc. Tadeáš Němec, DiS.
Diplomová práce
Eye tracking v marketingu
Eye tracking in marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci metodologie cenové citlivostní analýzy podle Van Westendorpa, jež je určena k identifikaci optimální cenové hladiny produktu. Metodologie zkoumá vnímání spotřebitelů vůči různým cenovým úrovním, aby určila rozsah, ve kterém je cena vnímána jako spravedlivá. Teoretická část se věnuje základům cenotvorby, metodám stanovení cen a technologiím snímání očních pohybů …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the application of the Van Westendorp price sensitivity analysis methodology, aimed at identifying the optimal price level of a product. This methodology examines consumers' perceptions of various price levels to determine the range in which the price is perceived as fair. The theoretical part delves into the fundamentals of pricing, methods of price determination, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
12. 9. 2023
Kohout, J.
12. 9. 2023