Mgr. Adéla Tofflová

Bakalářská práce

Projev a kontext identifikace hráče s avatarem v online hrách

The way and context of identification of a player to his in-game character in online games
Anotace:
Cílem této explorativní studie je porozumění podobám vztahů, které vyvstávají mezi hráčem a jeho virtuálním avatarem v online hrách. Zvláštní pozornost byla věnována identifikaci hráče s vlastním avatarem a způsobu, jakým hráči své virtuální reprezentace ve hře vnímají. Práce byla zaměřena také na kontexty, které toto vnímání ovlivňují. V rámci tohoto výzkumu bylo analyzováno 22 rozhovorů pomocí metody …více
Abstract:
Objective of this exploratory study is the comprehension of different kinds of relationships between player and his character in online games. Special attention was paid to the concept of player – character identification and the way in which players perceive their avatars. This thesis was also focused on the influence of contexts. There were 22 interviews analysed, using the Grounded Theory Method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
  • Oponent: prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií