Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti – Barbora Bíbová
Barbora Bíbová
Bachelor's thesis
Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti
Cunsumer behavior of Neoluxor customers in charity support point of view
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění převládajících faktorů spotřebního chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. a vliv podpory nadací v jejich rozhodovacích procesech. Východiskem pro rozhodování zákazníků je postoj k neziskovému sektoru obecně. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které se následně využívají v části praktické. Prolínání ziskového a neziskového sektoru …moreAbstract:
The main goal of the thesis is to learn the dominant factors of consumers behaviour of Neoluxor customers and the influence of institution support in their determination processes. The starting point for customer decisions is the attitude towards the nonprofit sector in general. The theoretical part describes the characteristics of the fundamental activities and terms which are used further in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52998
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍBOVÁ, Barbora. \textit{Spotřební chování zákazníků Neoluxoru, s.r.o. s aspektem podpory charitativní činnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rs4nfi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Efficient Verification of Multi-Objective Queries in Markov Decision Processes
Vít Unčovský -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez