Tržní struktura a výkonnost firem v potravinářském průmyslu – Bc. Milan Pavlásek
Bc. Milan Pavlásek
Diplomová práce
Tržní struktura a výkonnost firem v potravinářském průmyslu
Market structure and performance of firms in the food industry
Anotace:
Stěžejním tématem předkládané diplomové práce nazvané Tržní struktura a výkonnost firem v potravinářském průmyslu je, jak již sám název říká, potravinářský průmysl jako jedno z nejvýznamnějších odvětví národního hospodářství. Vzhledem k nízké úrovni koncentrace českého trhu s potravinami oproti dalším stupňům komoditního řetězce může docházet ke zhoršování postavení zpracovatelů potravin na trhu a …víceAbstract:
The main topic of this thesis, entitled Market structure and performance of firms in the food industry, is, as the title suggests, the food industry as one of the most important sectors of the national economy. Due to the low level of concentration of the Czech food market compared to other stages of the commodity chain, the market position of food processors may be deteriorating and the profits of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8000
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Gabriela Trnková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Hedvičáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potravinářský průmysl a trend zdravého životního stylu
Kateřina Macurová -
Konkurenční postavení firmy v potravinářském průmyslu
Vít Holuša -
Vliv makroekonomického prostředí na finanční situaci podniků
Tomáš Pražák -
Datová analýza účastníků vzdělávacích online kurzů
Monika Pospíšilová -
Vývoj tržní ceny akcií s ohledem na příležitosti a hrozby externího podnikového prostředí
Adam Švec -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Vliv tržní koncentrace na meziodvětvový mzdový diferenciál na základě pohlaví v České republice
Monika Lištvanová -
Analýza vztahu tržní koncentrace a ziskovosti firem ve vybraných odvětvích
Ilona Vančurová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2024
Kohout, J.
4. 6. 2024