Martina Vágenknechtová

Diplomová práce

Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku

The teachers role from the perspective of children of primary school age
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku" pojednává o osobnosti učitele a jeho ideální podobě. Na základě obsahové analýzy ústních výpovědí žáků 1., 3. a 5. třídy prvního stupně ZŠ zjišťuje představu žáků mladšího školního věku o vlastnostech ideálního učitele a tuto představu porovnává s reálnou zkušeností s jejich konkrétní třídní vyučující.
Abstract:
The thesis entitled "The role of the teacher from the perspective of a child under school age" is dedicated to teacher's personality and its ideal characteristics as seen by pupils of primary school age. Based on content analysis of oral testimonies 1 students 3rd and 5th grade First Instance author compares the idea of an ideal teacher of students with specific teachers and their pupils about the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Simona Kiryková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vágenknechtová, Martina. Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy