Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku – Martina Vágenknechtová
Martina Vágenknechtová
Diplomová práce
Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku
The teachers role from the perspective of children of primary school age
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku" pojednává o osobnosti učitele a jeho ideální podobě. Na základě obsahové analýzy ústních výpovědí žáků 1., 3. a 5. třídy prvního stupně ZŠ zjišťuje představu žáků mladšího školního věku o vlastnostech ideálního učitele a tuto představu porovnává s reálnou zkušeností s jejich konkrétní třídní vyučující.Abstract:
The thesis entitled "The role of the teacher from the perspective of a child under school age" is dedicated to teacher's personality and its ideal characteristics as seen by pupils of primary school age. Based on content analysis of oral testimonies 1 students 3rd and 5th grade First Instance author compares the idea of an ideal teacher of students with specific teachers and their pupils about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: PhDr. Simona Kiryková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁGENKNECHTOVÁ, Martina. \textit{Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rs7ji3/.
Jak správně citovat práci
Vágenknechtová, Martina. Role učitele/ky z pohledu dětí mladšího školního věku. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Bilancování profese učitelky/učitele
Kristýna Ulrychová -
Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci
Luboš KRNINSKÝ -
Osobnost učitelů
Michaela DRAHOTUSKÁ -
Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele
Michal BERGER -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Ideální učitel z pohledu náctiletých
Hana Jará