BcA. Robert Hložanka
Diplomová práce
Logika jako filmový žánr
1: Theoretical Part: Logic as a Film Genre 2: Practical Part: Liars, Feature Film, 27 minutes, directing
Anotace:
Magisterská práce se zaobírá zkoumáním narativní struktury filmů, které ke svému přečtení vyžadují zvýšenou diváckou participaci a zároveň dosáhly diváckého nebo komerčního úspěchu. Pokouší se zdůvodnit termín "logický film" a vymezit jej jako žánr oproti zavedeným žánrům. Snaží se najít shodné a rozdílné body ve stavbě lineárně a nelineárně vyprávěných filmů a objevit zákonitosti pro vytvoření kvalitního …víceAbstract:
This master's thesis deals with examining the narrative structure of films, which require increased audience participation but also reached devoted audiences or commercial success. The thesis attempts to justify the term "logical film" and define it as a genre comparing it to other established genres. This work tries to find a number of common and different points in building linear and nonlinear narrated …víceKlíčová slova
film dramaturgie scénáristika narativ logika hlavolam linearita nelinearita mainstream formalismus žánr
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Zveřejnit od: 12. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hložanka, Robert. Logika jako filmový žánr. Zlín, 2015. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Sportovní filmy jako hybridní žánr: Československý sportovní film v letech 1948-1989
Jan Žampach -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Český film a české filmové ceny
Kateřina Schőnová -
Hledání nové detektivky pro socialistický film: (Znovu)ustavování detektivního žánru v období 1948–1954
Zuzana Szczepaniková