Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele – Karolína Bílková
Karolína Bílková
Bachelor's thesis
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
The effects of retro marketing incentives on the consumer decision-making process
Anotácia:
Retro marketing je ve světě i u nás v České republice hojně využívaný. Nedá se však říci, že by retro podněty působily na všechny spotřebitele stejně. Tato práce má za cíl zjistit, jak se spotřebitelé staví k jednotlivým formám retro marketingu, a zkoumá, zda je tyto retro podněty dokáží motivovat k nákupu produktu či nad jeho koupí alespoň přemýšlet. Práce využívá sekundárních dat MML-TGI a primárního …viacAbstract:
Retro marketing is widely used in the world and in the Czech Republic as well. However, it cannot be said that retro stimuli would have the same effect on all consumers. This work aims to find out how consumers feel about different forms of retro marketing and investigates whether these retro stimuli can motivate them to buy a product or at least think about buying it. The thesis uses secondary data …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86859
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86859
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger