Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování – Jana Adamovičová
Jana Adamovičová
Bachelor's thesis
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
Influence of Brand Ambassadors on Consumer Behaviour
Anotácia:
Jako téma bakalářské práce si autorka zvolila vliv ambasadorů značek na spotřebitelské chování. Cílem bylo zjistit, jestli nákupní chování spotřebitelů ovlivňuje zastoupení ambasadorů, popřípadě do jaké míry. Také bylo zkoumáno, jak moc je rozšířeno povědomí o různých ambasadorech či zda jsou značkou efektivně využívání a jestli v dnešní době ještě někdo rozlišuje pojmy jako ambasador a influencer …viacAbstract:
As a topic for the bachelor's thesis, the authoress choses the influence of brand ambassadors on consumer behavior. The aim was to find out whether the shopping behavior of consumers influences the representation of ambassadors of the brands, or to which extent. It was also examined how widespread awareness of various ambassadors is or whether they are effectively use by the brands they represents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedúci: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Effect of social isolation on aggressive behaviour of fish
Dominika Hondlíková -
Vnímání influencer marketingu společnosti McDonalds českými spotřebiteli
Dita Novotná