Kateřina Faktorová
Bakalářská práce
Elektronický marketing
Electronic marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem …víceAbstract:
Bachelor "Electronic marketing" analyze options of marketing campaign for online store. The theoretical part describes history of marketing, appearance requirements, methods of marketing campaigns and their evaluation. Theory is the basis for the practical part. Individual advertising methods are tested at online store NaTrznici.cz. The conclusion is evaluated the influence of advertising methods to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ivana Hesová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir
Název
Vložil
Vloženo
Práva