Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování – Bc. Barbora Zatloukalová
Bc. Barbora Zatloukalová
Master's thesis
Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování
Misleading Advertising and its Effect on Customer in Purchasing Decisions
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá nekalou soutěží v souvislosti s potravinami. Hlavním cílem je přehledně zpracovat téma týkající se reklamy všeobecné, tak i konkrétních částí, a to nekalé soutěže a převážně její hlavní podstaty - klamavé reklamy a jejího vlivu na spotřebitele. V této práci budou i definice příslušných institucí a jejich působení na praktiky spojené s klamavou reklamou. V praktické části …viacAbstract:
This thesis deals with unfair competition in connection with food. The main objective is to clearly process the topic concerning general advertising as well as specific parts, namely unfair competition and mainly its facts - misleading advertising and its impact on consumers. In this work there will also be definitions of the relevant institutions and their action on practices related to misleading …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZATLOUKALOVÁ, Barbora. \textit{Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/rszah4/.
Jak správně citovat práci
Zatloukalová, Barbora. Klamavá reklama a její působení na zákazníka při nákupním rozhodování. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Česká psychologie za totality 1948-1989: cestičky přes překážky doby
Markéta Černá -
Vliv praktikování mindfulness u studenta psychologie připravujícího se na profesní uplatnění v psychoterapii: Případová studie
Michal Mojžíš -
Morální distres učitelů psychologie na středních školách
Petra LENCOVÁ -
Interní marketing z pohledu psychologie
Klára Odehnalová -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Stigma psychických poruch - soubor rozhovorů pro časopis Psychologie dnes
Zuzana Janáčková -
Srovnání výukových strategií využívaných ve výuce psychologie na středních školách
Petra ČECHOVÁ -
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková