Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti – Michaela Szotkowská, BA (Hons)
Michaela Szotkowská, BA (Hons)
Master's thesis
Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
The Process of Creating an Advertising in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of creation of an advertising advertisement, that is further on examined in detail on an example of an advertising ad placed at point of sales at the Fruitisimo stores. The theoretical part consists of key concepts related to the researched issue. The practical part uses qualitative research to examine the differences between advertisements and try to understand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZOTKOWSKÁ, Michaela. \textit{Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/rt44q2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Szotkowská, Michaela. Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Produkce rostlin bylinného patra v závislosti na dostupnosti světla v teplomilné dubohabřině v režimu hospodaření středního lesa v Českém krasu
Filip Chylík -
Uživatelské testování internetového obchodu se stavebním materiálem
David Harazim -
Distanční psychologické intervence, psychologické působení bez osobního kontaktu, tzv. „on-line testování“
Radka Žáková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv reklamy a propagace na chování zákazníka
Luboš Příhoda -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Sociokulturní rysy v marketingové komunikaci a jejich dopad na chování zákazníků
Jan Kluger