Michaela Szotkowská, BA (Hons)

Master's thesis

Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

The Process of Creating an Advertising in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creation of an advertising advertisement, that is further on examined in detail on an example of an advertising ad placed at point of sales at the Fruitisimo stores. The theoretical part consists of key concepts related to the researched issue. The practical part uses qualitative research to examine the differences between advertisements and try to understand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Szotkowská, Michaela. Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe