Projekt eventu Royal Dog Cider 2019 – Bc. Kryštof Tomek
Bc. Kryštof Tomek
Diplomová práce
Projekt eventu Royal Dog Cider 2019
Project of the Royal Dog Cider 2019 Event
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování projektu Royal Dog Cider 2019. Skládá se z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část je věnována základním teoretickým poznatkům z oblasti pivovarnictví, marketingové komunikace a event marketingu. V praktické části je provedena analýza a následné zhodnocení eventu Royal Dog Cider 2018, jež slouží jako podklad pro vypracování projektu. U tohoto …víceAbstract:
This diploma thesis covers the making-of of the project Royal Dog Cider 2019. It is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is dedicated to the basic theoretical knowledge in the field of brewery, marketing communication and event marketing. In the practical part, there is an analysis and evaluation of the event Royal Dog Cider 2018, which serves as a background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomek, Kryštof. Projekt eventu Royal Dog Cider 2019. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Netradiční event jako nástroj marketingové komunikace
Martina Kročilová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček